Beschrijving

Koninklijke Harmonie De Eendracht bestaat dit jaar 175 jaar! We zijn jarig en hangen de slingers op!

Zondag 5 november organiseren wij “Het Groots Jubileum WijnConcert”:

Deze 4e editie van het Spectacle du Vin belooft weer een enorm succes te worden. Voor de wijnliefhebber is een topselectie gemaakt van 5 prachtige wijnen die in de loop van de middag per glas worden aangeboden. En als je nou een muziekliefhebber bent die ook van een lekker glas wijn houdt dan is dit gewoon hét concert waar je naar toe moet!

Het concert wordt verzorgd door de Harmonie samen met Annet Dellegno en Xander de Buisonjé .

De middag vindt plaats in de koepel van Louwman & Parqui te Raamsdonksveer en begint om 15.00 uur, de zaal gaat open om 14.30 uur.

Wil je er bij zijn? Bestel dan je kaarten op deze website. Kaarten zijn ook tegen gepaste contante betaling te koop bij bakkerij Brood en Meer en bij slijterij Quist.

Speciaal voor deze feestelijke middag hebben wij een 3-tal hele aantrekkelijke Sponsorpakketten samengesteld. Ook hier kun je natuurlijk gebruik van maken.

Wij zouden het leuk vinden om jullie op ons Spectacle du Vin te mogen ontmoeten.

Tot dan en alvast Salute, Salud, Prosit, Cheers, zum Wohl, Proost!

Details evenement

Aanvang:05-11-2023 15:00