Beschrijving

Na een spetterend jubileumjaar hebben we de afgelopen maanden hard gewerkt aan een geheel nieuw repertoire. Koninklijke Harmonie de Eendracht staat te popelen om dit aan u te presenteren op een (hopelijk) zonnige zondagmiddag tijdens het Sunny Sunday concert op 30 juni! Denk hierbij bijvoorbeeld aan wereldberoemde filmmuziek en gezellige deuntjes om lekker op te dansen. Niet alleen kun je van ons orkest genieten, bovendien zullen er diverse muzikale gasten langskomen, zoals de Rhythm Sticks en Oktoberfest Kapel Dongemond. Daarnaast zal dit zomerconcert een bijzonder thema hebben, maar dat blijft nog even een verrassing..

Koop snel een kaartje, want dit wil je niet missen!

We zien je graag op 30 juni bij de Dongecentrale om samen de zomer in te luiden!

Kaarten zijn ook tegen gepaste contante betaling te koop bij onze vaste verkooppunten Brood en Meer en Slijterij Quist

Dit concert wordt mede mogelijk gemaakt door onze vaste sponsoren.

Details evenement

Aanvang:30-06-2024 15:00